FAQs

سوال؟

تفاوت آپتل با اپراتورهای دیگر چیست؟

پاسخ.

آپتل اپراتوری نوین در صنعت ارتباطات ایران است که علاوه بر خدمات ارتباطی پایه مثل پیامک، تماس و دیتا، خدمات ارزش افزوده خود را به شکل خاص ارائه می دهد که از جمله آن می توان به خدمات پرداخت همراه اشاره کرد. از دیگر ویژگی های متمایز آپتل باشگاه مشتریانی است که محصولات و خدمات مختلف را با قیمت ها و شرایط ویژه به مشترکین ارائه می دهد. شایان ذکر است؛ آپتل نیز با در نظر گرفتن نیاز مخاطب و ایجاد تجربه ای متفاوت برای مشترکین، از ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی بدون رضایت مشترکین ممانعت می کند.

سوال؟

چگونه می توانیم در زمان خرید سیم کارت های دائمی آپتل، از تخفیف برخوردار شویم؟

پاسخ.

تخفیف خرید سیم کارت های آپتل به مشترکینی تعلق می گیرد که هم عضو اپلیکیشن آپ بوده و هم کد دعوت دریافت کرده اند. مشترکین پس از وارد کردن کد دعوت در طی مراحل ثبت نام، می توانند سیم کارت های آپتل را با تخفیف ویژه خریداری کنند. شایان ذکر است؛ قیمت هریک از سیم کارت های آپتل ۱۷۳ هزار تومان است که با استفاده از کد دعوت، مشترکین می توانند آن را به قیمت ۱۳۳هزار تومان خریداری نمایند.

سوال؟

سیم‌کارت خریداری شده چند روزه تحویل داده می شود؟

پاسخ.

پس از تکمیل مراحل ثبت نام، سیم کارت خریداری شده ظرف حداکثر ۷۲ ساعت کاری از طریق پست ارسال می شود. لازم به ذکر است، سیم کارت خریداری شده فقط به مالک سیم کارت و یا نماینده قانونی وی تحویل داده می شود. همچنین، ارائه کپی کارت ملی به مامور پست الزامی است.

سوال؟

چگونه سیم کارت خود را فعالسازی کنم؟

پاسخ.

به محض برقراری اولین تماس، سیم کارت شما به صورت خودکار فعال می شود.

سوال؟

چطور می توانم سیم‌کارت مفقود شده یا به سرقت رفته را مسدود کنم؟

پاسخ.

جهت مسدود کردن سیم‌کارت با مرکز تماس به شماره ۰۹۹۹۱۱۰۰۰۰۰ تماس بگیرید.

سوال؟

چگونه اینترنت همراه خود را فعالسازی کنم؟

پاسخ.

به منظور کاهش هزینه های شما مشترکین عزیز، اینترنت همراه آپتل تنها از طریق خرید بسته اینترنت قابل استفاده می باشد.

 

در صورتی که سیستم عامل تلفن همراه شما اندروید است، تنظیمات APN تلفن همراه خود را به صورت زیر اعمال نمایید:

Settings >> Connections >> Mobile Network>> APN (Access Point Name) >> Name: Aptel, APN: Aptel

بعد از اعمال تغییرات آن را ذخیره (save) کنید.

سوال؟

افزایش اعتبار چیست؟

پاسخ.

با توجه به اینکه سقف مصرفی مشترکین برای استفاده از خدمات ارتباطی آپتل ۵۰ هزار تومان در ماه است، شما می توانید با استفاده از افزایش اعتبار همچنان از تلفن همراه خود استفاده کرده و در پایان ماه باقی مانده هزینه های خود را تسویه کنید. لازم به ذکر است، اگر میزان افزایش اعتبارتان از هزینه های شما بیشتر باشد، باقی مانده آن در حساب شما ذخیره شده و می توانید در هر زمان که می خواهید از آن استفاده کنید.

لطفا در نظر داشته باشید؛ کلیه هزینه های ارتباطی بین الملل و رومینگ از اعتبار شما کسر می شود و بسته ها و طرح ها در داخل کشور قابل استفاده هستند.

سوال؟

چگونه می‌توانم صورت حسابم را پرداخت کنم؟

پاسخ.

شما می توانید جهت پرداخت صورت حساب خود کد دستوری #۹۹* را شماره گیری کرده  و یا به اپلیکیشن آپ (قبض موبایل) مراجعه فرمایید.

سوال؟

هزینه های خدمات پایه آپتل چگونه محاسبه می شود؟

پاسخ.

آپتل با در نظر گرفتن رفتار مصرفی مشترکین تلفن همراه، خدمات پایه خود را به صورت طرح ها و بسته های متنوع ارائه می دهد. این بسته ها و طرح ها به چهار بسته مکالمه، اینترنت، پیامک و ماهانه ویژه تقسیم می شوند. مشترکین می توانند با در نظر گرفتن نیاز مصرف خود، یکی از بسته ها را انتخاب کرده و فعال نمایند. همچنین، طرح ها و بسته ها فقط برای مصارف داخل کشور طراحی شده اند و کلیه هزینه های مصرف خارج از کشور شما از طریق افزایش اعتبار امکان پذیر است.